دانلود قسمت اول مجموعه مستند Battle Castle with Dan Snow

یه جای مجازی کوچیک برای دختر پسر های ایرونی.


آرشيو مطالب

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهريور 1392

تير 1392

ارديبهشت 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهريور 1391

موضوعات

جک وsms

علمی

game

music

LOVE

ترول

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

VCE-LGRP1-CHN 9.1.0.230

خنده ی مجانی

شرکت لینکدونی ها

جک امروز

بو هايي در بوستان

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان BOOM BOOM و آدرس boomboomfarsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
abolfazl_ayazi


درباره وبلاگ



به وبلاگ من خوش آمدید
abolfazl14077@gmail.com

پیوند های روزانه

مرجع دانلود

همه چی دونی

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جووك

joooking

Angry Birds Toons

تفاوت زمین خوردن دختر و پسر پسر در حال دویدن

troll

شيخ و مريدان

پیشی

اشعارطنز

ترول

مخلوت

روش های ازدواج

صدای خند

ﮔﻮﺟﻪ ﺷﺪﻩ ﮐﯿﻠﻮ ﭘﻨﺞ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ

ﺭﺷﺘﻪ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺷﻨﺎﺳﯽ

ﺍﺳﺘﺎﺩ

joking

jok

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 4829
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content









دانلود قسمت اول مجموعه مستند Battle Castle with Dan Snow

DC – Battle Castle with Dan Snow 1 of 6 Crac des Chevaliers (2012) PDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |


نام مستند : DC – Battle Castle with Dan Snow

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۷۳۴ مگابایت

کیفیت : PDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با مجموعه مستندی دیگر در خدمت شما بازدید کنندگان گرامی دانلودها هستیم.این مستند در شش قسمت تدوین شده است.در این پست قسمت اول آن را برای شما آماده کرده ایم.در صورت استقبال شما از این مستند قسمت های دیگر آن به سرعت اضافه خواهد شد.مستند پیش روی شما ساخته ی مستند ساز مشهور دان اسنو است و از شبکه ی Discovery Channel پخش شده است.اسنو به بررسی مهندسی نظامی موجود در پشت قلعه های تاریخی همچون قلعه های معروف Dover Castle و Krak des Chevaliers در سوریه ی امروزی ، قلعه ی Gibralfaro در اسپانیا و جزئیات جنگ های مشهوری که نشان دهنده ی تسخیر ناپذیری و استواری این قلعه ها در درازای تاریخ بوده می پردازد. در قرون وسطی این ساختارهای مستحکم بهترین و مطمئن ترین پناهگاه برای زندگی در منطقه بوده است. نیروهای پدافندی و تازشگر مهمترین ارکان و در واقع نماد قدرت نظامی تلقی می شدند.اما چه چیزی موفقیت هریک از آنها را تضمین می کرد ؟ این مستند تاریخ خونینی که در پشت این استحکامات و سلاح های طراحی شده در آنها رقم خورده است تجزیه و تحلیل می کند.بررسی نبرد هایی که هر یک مسیر تاریخ را دگرگون کرده اند.این قسمت به بررسی قلعه ی Krak des Chevaliers که در یکی از نواحی مرتفع سوریه واقع شده است می پردازد.این قلعه توسط شوالیه های مهمان نواز و به عنوان نمادی از قدرت مسیحیت ساخته شده بود.شوالیه های مهمان نواز پس ازجنگ های صلیبی یکم در این قلعه ها از مهاجران مسیحی که به سرزمین مقدس می‌آمدند ؛ در مقابل حمله مسلمانان محافظت می‌کردند.این قلعه در دامنه ای شیب دار ساخته شده و ورودی آن به گونه ای خاص برای مقاومت در برابر هرگونه حمله طراحی شده است.در سال ۱۲۷۱ و در درازای جنگ های صلیبی یک پادشاه مسلمان به منظور تسخیر این قلعه و بیرون راندن مسیحیان از سرزمین مقدس ارتش می آراید.اما آیا ارتش او قدرت درهم کوبیدن این دژ مستحکم را خواهد داشت؟

 



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




دانلود مستند دوچرخه سواری کوهستان Strength In Numbers

 

 


نام مستند : Strength In Numbers

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۷۲۲ مگابایت

کیفیت : BDRiP XViD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : فیلم مستندی از دوچرخه سواری در کوهستان برای شما آماده کرده ایم.پیست های دچرخه کوستان بریتیش کلمبیا را می توان یکی از بهترین پیست های جهان لقب داد.مسیری که از دل جنگل ها عبور کرده و به مناطقی خشک و بیابانی نیز می رسد.این پیست انواع سلیقه ها را پاسخ گو است.شما می توانید روند تکاملی دوچرخه های کوهستان و پیست های آن را در بریتیش کلمبیا شاهد باشید.این استان غربی‌ترین استان کانادا و در کنار اقیانوس آرام جای دارد. بریتیش کلمبیا با داشتن مناطق زیبای طبیعی نزدیک به۴ میلیون نفر را در خود جای داده‌ 

 



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




- بازی جزاب و اعتیاد آور Crazy Penguin Catapult:

بازی Crazy Penguin Catapult یک بازی جذاب است. ماجرای بازی در دو قسمت اتفاق می افتد. در قسمت اول باید پنگوئن ها را به بیرون از محیط بازی پرتاب کنید و در قسمت دوم باید پنگون هایی را که موفق شدید با ضربه درست به بیرون پرتاب کنید به سمت خرس های قطبی شلیک کنید و آنها را از بین ببرید. پنگوئن های زیادی در دام خرس ها گرفتار شده اند که هر چه به جلوتر پیش می روید پنگوئن ها به مرور آزاد می شوند. گرچه حجم این بازی خیلی کم است ولی گرافیک و محیط بازی بسیار عالی طراحی شده است.

ویژگی های بازی Crazy Penguin Catapult:
- بازی آسان و اعتیاد آور
- گرافیک زیبا
- امکان افزایش قدرت ups
- تکمیل ماموریت های پی در پی برای افزایش امتیاز
- و ... 

 



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




بازگرداندن منوی استارت به ویندوز 8 با Start Is Back 1.2.1 Final


Start Is Back 1.2.1 Final هنگام کار با ویندوز 8 متوجه تغییر بزرگی در رابط کاربری آن خواهید شد که عبارت است از حذف منوی استارت از این ویندوز و از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز تا ویندوز 7 به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این تغییر به علت دشوار شدن دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز در سیستم عامل جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن این منو باشند، Start Is Back به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت ویندوز را در ویندوز 8 بازگردانید .

 

 



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




دانلود بازی Test Drive Ferrari Racing Legends برای PC

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB


Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




عکس از پرندگان زیبا و کمیاب

bamabash70 دراین پست ۲۶ عکس از پرندگان بسیار زیبا را اماده کرده است  که امیدواریم از دیدن انها لذت ببرید .این عکس ها با فرمت Jpg میباشد.

عکس های کمیاب و زیبا از حیوانات را از دست ندهید.



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




دوربین شب اندروید Night Camera+

نرم افزار Night Camera+ نرم افزار بسیار ضروری برای گوشی های اندروید است مخصوصاً آن دسته از گوشی هایی که فلش ندارند. این نرم افزار به کاربر این امکان را میدهد تا به راحتی در شب بهترین عکسها را بگیرد. نرم افزار به صورت اتوماتیک نور و رنگ عکس را برای دید در شب تنظیم میکند و شما میتوانید در شب عکسبرداری کنید.



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




اطلاع از نرخ طلا ، سکه و ارز با نرم افزار نرخ دات کو اندروید

آیا از جمله اشخاصی هستید که قیمت طلا ، سکه ، ارز و … را به صورت لحظه ای چک می نمایید ؟! اگر پاسخ شما مثبت است حتما این نرم افزاربرای شما جالب خواهد بود ! نرم افزار نرخ دات کو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین فراز و فرودهای بازار طلا ، ارز و … را چک نمایید ، درنرم افزار نرخ دات کو قیمت ها به صورت خودکار از مراجع معتبر نظیر اتحادیه طلا ، بانک مرکزی و … به روز رسانی میشود و در طراحی این نرم افزار دقت زیادی به کار رفته است و حد الامکان سعی شده قیمت ها با کمترین خطای ممکن بروز رسانی شوند ، امیدواریم این نرم افزار مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا می باشد .



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




دانلود بازی کامپیوتری كم حجم مدیریت آژانس مسافرتی

همواره بازی هایی که در سبک بازی های مدیریتی بوده و بر اساس آن بازی شما باید مدیریت شهر ، اداره ، خانه و ... را مدیریت کنید و بر اساس تفکر خود آن بازی را اداره کنید ، طرفداران زیادی دارد که این نوع بازی های بسیار سرگرم کننده می باشند . هنگامی که مدیریت خوبی بر بازی کرده و کلیه جوانب بازی را بسنجید و اقدام به انتخاب عملیات مورد نظر در بازی کنید ، حتما در بازی سربلند می شوید و مدیریت خوبی بر بازی کرده اید.
یکی از بازی هایی که در این سبک ارائه شده و حتما همه شما آن را می شناسید یا بازی کرده اید بازی محبوب و معروف سیمز بوده که در آن شما مدیریت افرادی عضو خانواده ای را بر عهداه داشتید . حال بازی در همین سبک برای شما آماده کردیم که شما در این بازی مدیریت یک شرکت آژانس مسافرتی را بر عهده دارید که شما به عنوان مدیر آن آژانس و کارمند آن آژانس باید مشتریان خود را نظم دهید ، سفر به مناطق مختلف را در برنامه کاری خود قرار دهید ، پروازهای شرکت را کنترل کنید ، بلیط های فروخته شده را در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پرواز لغو کنید ، کارمندان خود را مدیریت کنید و به آنها پاداش یا آنها را جریمه کنید و .... کارهایی که لازم است در یک آژانس مسافرتی برای پیشرفت لازم است ، انجام دهید.
ويژگي هاي بازی Travel Agency:
ـ گرافيک بسيار عالي
- حجم کم و



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391




عکس ها یتان را آنگونه که دوست دارید رنک کنید با clor splash effect pro_1.3.1 اندروید

رم‌افزار Color Splash Effect Pro به‌شما کمک می‌کند تا قسمت‌های خاص از عکستان که دوست دارید را رنگی کنید و باقی قسمت‌ها سیاه و سفید باشند. روش کار این برنامه اینگونه است که کل عکس مورد نظر شما را سیاه و سفید می‌کند و سپس شما با انتخاب قسمت مورد نظر، رنگ واقعی‌اش را به آن بر می‌گردانید. یا شاید هم بخواهید همه‌ی محیط رنگی باشد و خود شما به‌صورت سیاه و سفید باشید. همه‌ی این کارها با این برنامه امکان پذیر است. می‌توانید تا جایی که ممکن است زوم کنید و نکات ریز را هم در رنگ زدن عکس بررسی کنید تا نهایتاً یک کار حرفه‌ای درست کنید. این برنامه همچنین افکت‌هایی متنوع برای زیباتر کردن عکس شما در خود دارد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.



نوشته شده توسط abolfazl_ayazi در 30 آذر 1391





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by boomboomfarsi This Template By

BOOM BOOM
یه جای مجازی کوچیک برای دختر پسر های ایرونی.

منوی اصلی

به وبلاگ من خوش آمدید

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 4829
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content







امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به BOOM BOOM مي باشد.